Sant Jordi

Par Isabelle Panabieres, publié le mardi 30 avril 2024 11:08 - Mis à jour le mardi 30 avril 2024 12:13
photo 3.jpg

Amb els CP/CE1 de l’Escola Marc Chagall i la classe de 6H del Collège Joan Amade, hem anat a la  Mediateca de Ceret per celebrar la Festa de Sant Jordi. Hi hem fet lectures dels llibres Sunakay, Cripto i Tribus de la selecció del Llibre Vivent (PLV del Consell Departamental). També hem compartit jocs : els 4 sabaters de Sant Jordi, Trencaclosques, Selecció de residus, Jocs de mots… Donem les gràcies a la Mediateca municipal i a la classe de la Senyoreta Démoulin.

Louna, Violette i Inès.

Avec les CP/CE1 de l’Ecole Marc Chagall et la classe de 6H du Collège Jean Amade, nous sommes allés à la Médiathèque de Céret pour célébrer la Fête de Sant Jordi. Nous y avons fait des lectures des livres Sunakay, Cripto et Tribus de la sélection du Livre Vivant (PLV Conseil Départemental). Aussi, nous avons partagé des jeux : cocottes de Sant Jordi, Puzzles, Tri de déchets, Jeux de mots…

Nous remercions la Médiathèque municipale et la classe de Madame Démoulin.

Louna, Violette et Inès